חולצו: אוטובוס ובו כ-38 נוסעים היתדרדר בכביש 1 | תיעוד

בנצי לייזרוביץ No Comments on חולצו: אוטובוס ובו כ-38 נוסעים היתדרדר בכביש 1 | תיעוד

אוטובוס עם 38 נוסעים מבוגרים סטה מהכביש במהלך נסיעה בכביש 1 לכיוון ירושלים | מספר נוסעים סובלים ממכות יבשות, ומטופלים במקום ולא נזקקים לפינוי בשלב זה | ארגון נהגי האוטובוסים: "משרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייב לשנות חשיבה בכל הקשור לצמצום התאונות והנפגעים מהרכבים הכבדים"

צילום: כבאות והצלה
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אוטובוס פרטי ובו כ-38 נוסעים התדרדר הבוקר (שני), לאחר שסטה ממסלולו על הכביש ונוטה על הצד בשדה בצד הדרך בכביש 1 לכיוון ירושלים סמוך למחלף ענבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מסייעים לחלץ את הנוסעים מבאוטובוס, כולם בהכרה מלאה, וחלקם עם חבלות יבשות בלבד.

דיווחים מהשטח מספרים כי נוסעי האוטובוס הם בני הגיל השלישי ונזקקים לסיוע ביציאה החוצה. למרות זאת לא נראה שהם ספגו חבלות יוצאות דופן באופן מסכן חיים ופציעות קשות.

חובש רפואת חרום במד"א ליפא הירש, סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים, ראינו את האוטובוס נוטה על צידו בשדה בצד הדרך, הנהג יצא מהחלון והנוסעים ישבו באוטובוס , הם בהכרה מלאה וללא פציעות שנראות לעין, אנחנו מסייעים להם לצאת מהאוטובוס ומבצעים במקום מיון ראשוני לוודא מי זקוק לטיפול רפואי ופינוי להמשך בדיקות בבית החולים".

ליעד אביאל, דובר המרכז הרפואי ע"ש שמיר אסף הרופא: "עם קבלת ההודעה על התאונה של האוטובוס במחלף ענבה הוכרז אר"ן במרכז הרפואי שמיר ואנו ערוכים ומוכנים לקליטת מטופלים. עד כה הגיעו 4 מטופלים, כולם במצב קל".

צפו בעדכון מפקד תחנת איילון טפסר משנה אורן שישיצקי

video
play-sharp-fill

המרכז הרפואי קפלן נמסר כי "במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית התקבלו 3 פצועים במצב קל מאירוע התהפכות האוטובוס במחלף ענבה. הם עוברים בדיקות ומקבלים טיפול מהצוות הרפואי".

בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים בכביש 1 סמוך למחלף ענבה בו פגע אוטובוס ובו כארבעים נוסעים במעקה בטיחות והדרדר לתעלה בשולי הדרך.

מדוברות המשטרה, מחוז שפלה נמסר: "על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפגעו 38 נוסעי האוטובוס באורח קל, המחולצים כעת מהאוטובוס. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה".

האמבולנסים וכוחות הרפואה בשטח

video
play-sharp-fill

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית בתגובה להתדרדרות האוטובוס ליד ענבה: "משרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייב לשנות חשיבה בכל הקשור לצמצום התאונות והנפגעים מהרכבים הכבדים. אנו קוראים לשרת התחבורה להציל נפשות כל עוד היא בתפקידה ולאמץ לאלתר את תוכנית ההדרכות והבטיחות שהוגשו לגורמים הרלוונטים במשרד על ידי ארגון הנהגים המקצועי של נהגי האוטובוסים. על כלל גורמי המקצוע לשנס מותניים כדי למנוע את התאונה הבאה. אסור שדם הנהגים והנוסעים יהיה הפקר".



0 תגובות